קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

גבינת שמנת-תרמילי אפונה ממולאים

גבינת שמנת-תרמילי אפונה ממולאים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני תוספות, אז נסו תרמילי אפונה ממולאים בגבינת שמנת. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 0 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל של 18 קלוריות. המתכון הזה מכסה 0% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו עירית למריחה וגבינת שמנת בצל, בצל ירוק, אפונת הצמד סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 8%. ציון זה הוא בלתי אפשרי. מתכונים דומים: תרמילי אפונה ממולאים בסרטן, תרמילי פרחים ממולאים בשוקולד, ו גבינת שמנת ממולאת הכל עוף.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את פתיתי גבינת השמנת, הבצל, המלח והפלפל. בעזרת סכין חדה, אפונה מפוצלת לאורך הקצה הישר. כף או צינור 1 כף תערובת גבינת שמנת לכל תרמיל אפונה. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
אפונה מפוצלתאפונה מפוצלת
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)