קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות12
מגזין

גוואקמולי יוגורט יווני

גוואקמולי יוגורט יווני
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל גואקמולי יוגורט יווני. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 140 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אבוקדו, מלח ים גס, ' n סלסה עבה, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. נסו Meyer Lemon - יוגורט יווני עוגה יבשה עם ציפוי שוקולד-יווני יוגורט, מאפינס יוגורט יווני שוקולד צ'יפ + דרכים לקבל יותר יוגורט יווני לתוך הדיאטה של הילד שלך, ו המבורגר עוף יווני {עם בצל אדום כבוש ורוטב יוגורט יווני} (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, אבוקדו מחית גס, משאיר כמה גושים.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את המרכיבים הנותרים; מערבבים בעדינות כדי לערבב.
3
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.