קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

גורמה צליה המבורגרים

גורמה צליה המבורגרים
גורמה צלי המבורגרים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 39 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 416 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-90 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו שום, נקניקיה בתפזורת, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. . עם כפית ציון 69% המנה הזאת טובה. נסו צליה: גרין צ'ילה טורקיה המבורגרים, המבורגרים גורמה צ'יפוטלה, ו המבורגרים גורמה בסגנון יווני ב 15 דקות #15minutesuppers (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני גבוה, ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מערבבים את בשר בקר טחון, נקניק, בצל, פלפל צ 'ילה, שום, גבינת מונסטר, ביצה, רוטב ווסטרשייר, ואבקת צ' ילי בקערת ערבוב עד בשילוב שווה. מתבלים לטעום עם מלח ופלפל ומערבבים שוב. טופס תערובת הבשר לתוך 8 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מונסטרמונסטר
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
בשר טחוןבשר טחון
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
בשרבשר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מבשלים על הגריל שחומם מראש עד ההמבורגרים כבר לא ורוד במרכז, על 7 דקות לכל צד. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 160 מעלות F (70 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל