קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידה מוקפצת-תות שדה

גלידה מוקפצת-תות שדה
Sauteed-גלידת תות גלידה היא ללא גלוטן, חלב חינם, ו קינוח. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 551 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. לכו לחנות ותביאו סוכר, ו / או שוקולד צ'יפס חלב, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו גלידת עוגת גבינה בטעם תות, גלידת תות Paleo, ו עוגיות תות וגלידת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים פירות יער, סוכר וקינמון בקערה בינונית; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
שמן חום במחבת nonstick בינונית על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת ללא שומןשמנת ללא שומן
ציוד שתשתמש בו
אגוז מוסקט טחון אואגוז מוסקט טחון או
3
להוסיף תערובת ברי; לבשל עד פירות יער מתחילים לרכך ומיצים משוחררים, ערבוב לעתים קרובות, על 2 דקות. מערבבים בקליפה כתומה. חזור לאותה קערה ומקום במקפיא 10 דקות כדי להתקרר מעט. לעשות קדימה: יכול להתבצע 4 שעות קדימה. כיסוי, העברה למקרר, וצינה. להחזיר רוטב לטמפרטורת החדר או לחמם מחדש מעט במיקרוגל-בטוח קערה במיקרוגל, אם תרצה, לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
גרידה כתומהגרידה כתומה
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על6 (6 אונקיות) חזה עוף, עם עצם כנף, עור על
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
4
מחלקים גלידת וניל בין 4 כוסות יין גדולות או coupes קינוח. למעלה עם סקופים של סורבה תות. טמפרטורת חדר כפית או רוטב תות חם נגמר.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים
רוטב תותרוטב תות
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
סורבהסורבה
5
מפזרים שבבי שוקולד ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "