קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

גלידת ג'ינג'ר מסקרפונה מסוכרת

גלידת ג'ינג'ר מסקרפונה מסוכרת
מנה אחת מכילה 2143 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 168 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. גשו לסופר וקנו סוכר, חלב, שעועית וניל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה מושלם עבור קיץ. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו ללא גלוטן ג'ינג'ר קרם לחמניות עם זנגביל מסוכר תוצרת בית, לחמניות קרם חמוציות עם זנגביל מסוכר, ו עוגיות ג'ינג'ר חמאה חומות עם דבש קרם מסקרפונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר על חום בינוני, לחמם את החלב, שמנת כבדה, וניל, ערבוב מדי פעם כדי לוודא את התערובת עושה?לא לשרוף או מקל לתחתית המחבת. כאשר תערובת הקרם מגיעה לרתיחה מהירה, לכבות את החום ולתת לשבת 10 דקות כדי להחדיר את הטעם. בינתיים, מקציפים יחד את החלמונים והסוכר. בזרם דק, לטאטא את תערובת הקרם לתוך תערובת חלמון הביצה. ואז לשפוך את תערובת ביצה שמנת בחזרה לסיר.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
חלמון ביצהחלמון ביצה
ונילוניל
סוכרסוכר
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
מחבתמחבת
2
חום מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן עם כף עץ. ב 160 מעלות, התערובת תיתן את נשיפת קיטור. כאשר התערובת מגיעה 180 מעלות F זה יהיה מעובה ושמנת, כמו ליקר ביצים. אם אין לך מדחום, לבדוק את זה על ידי טבילה כף עץ לתוך התערובת. תריץ את האצבע מאחורי הכפית. אם הפס נשאר ברור, התערובת מוכנה; אם הקצוות לטשטש, התערובת אינה עבה מספיק עדיין. כאשר הוא מוכן, להסיר אותו במהירות מהחום.
מרכיבים שתצטרך
ליקר ביציםליקר ביצים
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מדחום מטבחמדחום מטבח
3
להקציף בmascarpone.
מרכיבים שתצטרך
מסקרפונהnameמסקרפונהname
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
בינתיים, בקערה, לשים 2 חופנים של קוביות קרח ולהוסיף מים קרים לכסות. הניחו קערה קטנה יותר במי הקרח.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרחקוביות קרח
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים את תערובת הקרם דרך מסננת בסדר או chinois (כדי להסיר את חתיכות שעועית וניל) לתוך קערה קטנה יותר. צמרמורת עד מגניב, על 1 שעה, ולאחר מכן מערבבים בג ' ינג ' ר גבישי ולהמשיך על פי הכיוונים של מכונת הגלידה שלך להקפיא.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
שעועית ונילשעועית וניל
גלידהגלידה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
מסננתמסננת
קערהקערה