קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת וניל עם אספרסו-רוטב קרמל

גלידת וניל עם אספרסו-רוטב קרמל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל גלידה Vanillan עם רוטב אספרסו-קרמל. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 807 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 41g של שומן למנה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. קיץ יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם פולי אספרסו מצופים שוקולד, קלואה, שמנת כבדה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: גלידת וניל צ'אי, גלידת שעועית וניל ורוטב קרמל מלוח, ו אספרסו לילה עם קצפת וניל.

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "