קושיקל
מוכן ב8 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גלידת פשטידת דלעת

גלידת פשטידת דלעת
מנה אחת מכילה 176 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך גלידה vanillan, קרקרים בעלי חיים, ציפוי מוקצף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג החג ההודיה שלך. זמן הכנת המתכון כ 8 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו עוגת פאי תפוחים מטוגן גלידה, חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, ו גלידת דלעת ללא נטישה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשבור קרקרים בצורת חיות לחתיכות.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות חנוניםסוכריות חנונים
2
מניחים קרקרים הבא 4 מרכיבים (דרך ג ' ינג ' ר) בקערה גדולה; מועכים בעדינות עם מחית תפוחי אדמה עד רק בשילוב. כפית 1/2 תערובת גלידה כוס לתוך כל 6 כוסות או קערות קינוח; העליון כל מנה עם 1 כף קצפת ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
לכריכהלכריכה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

ניתן לזווג גלידה עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי Nv ג ' ונסון ן עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "