קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות25
מגזין

גמבו סרטנים גרמרסי

גמבו סרטנים גרמרסי
המתכון Gramercy סרטנים גאמבו מוכן תוך כ 45 דקות, וזה בהחלט עצום חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. במנה עיקרית זו יש 353 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם עגבניות משומר, פלפל, כל זה תיבול ג'אז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מרק סרטנים., סרטנים בריאים יותר ללא גלוטן ומרק סרטנים (Redux), ו Gramercy Tavern ' s Goodfellow דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
2
כפית קמח קלות לתוך כוס מדידה יבשה; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים קמח בצלחת פאי 9 אינץ'; אופים ב 350 במשך 45 דקות או עד השחמה קלה, ערבוב לעתים קרובות. מגניב על מתלה תיל.
מרכיבים שתצטרך
4
שמן חום בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים בצל; מטוגנים 4 דקות. מערבבים בקמח משחי; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן. בהדרגה מערבבים במים וב -8 מרכיבים הבאים (מים דרך עגבניות); מביאים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים בסרטנים, בשר סרטנים ורוטב חם. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים גאמבו עם אורז; מפזרים פטרוזיליה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלות, לא מצופותעגבניות מבושלות, לא מצופות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי סלרי קצוציםעלי סלרי קצוצים1בצל צהוב בינוני, קצוץאורז מבושל חםאורז מבושל חם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה8שיני שום, טחוןשיני שום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ דקפלפל ירוק קצוץ דק11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס גוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרו (אודותכוס גוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרו (אודות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות בשר זנב סרטנים מבושל (עלכוסות בשר זנב סרטנים מבושל (על170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות פרוסות במיה תרמילים (אודות1/2 כוסות פרוסות במיה תרמילים (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)כל זה תיבול ג'אזכל זה תיבול ג'אז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות Foley Estate יקב Sta. ריטה הילס שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.