קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גרגרי גבינה שום שמנת

גרגרי גבינה שום שמנת
מתכון שמנת גבינה שום גריסים מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון דרומי. אתה מקבל ארוחת בוקר שמגישה 10. מנה אחת מכילה עד 7 גר' של חלבון, 17 גרם של שומן, וסך הכל 237 קלוריות. אם יש לכם מלח, חלב, גריסים לבישול מהיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 38% המנה הזאת די גרועה. נסו שמנת דרום שום גבינה גריסים, גרגירי גבינה מוקרמים, ו גרגירי גבינה מוקרמים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מים וחלב בסיר בינוני; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים מרגרינה ושום; מערבבים עד שמרגרינה נמסה. מערבבים שיבולת שועל ומלח; מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים 15 דקות או עד שמנת, ערבוב מדי פעם. מערבבים גבינה וקצפת. מבשלים, חשופים, מעל חום בינוני, ערבוב לעתים קרובות, 12 עד 15 דקות או עד גריסים מעובים.
מרכיבים שתצטרך
אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ויינגוט וילי שייפר Graacher Domprobst ריזלינג Spatlese מספר 5. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 69 דולר.
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5