קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

גריל Gruyère וכריכי בצל מתוקים

גריל Gruyère וכריכי בצל מתוקים
גריל Gruyère וכריכי בצל מתוקים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 20 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 425 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם שמן זית, חמאה, עבה של לחם דגנים מלאים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית ציון של 37% המנה הזאת די גרועה. נסו כריך חזיר צלוי, עוף וגרוייר., גריל Gruyère וכריכי טפנד זיתים, ו כריכי Gruyère-and-זוקיני בגריל עם פסטו מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת עמוקה, להמיס 1 כף החמאה בשמן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל, מכסים ומבשלים על אש גבוהה, ערבוב פעם או פעמיים, עד מתרכך, על 5 דקות. לחשוף ולבשל על חום מתון, ערבוב מדי פעם, עד הבצל הוא מאוד רך וקרמל, על 25 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מים למחבת לפי הצורך, 1/4 כוס בכל פעם, כדי למנוע את הבצל מלצרוב. מתבלים את הבצל המקורמל במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
4
מורחים את הלחם עם 2 כפות הנותרים של חמאה ולסדר, בצד חמאה למטה, על משטח עבודה.
מרכיבים שתצטרך
5
מורחים שכבה דקה של חרדל על כל פרוסה. החלק העליון של הפרוסות עם הבצל, Gruyre וחמוצים ולסגור את הכריכים.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים מחבת או עיתונות פניני. גריל הכריכים על אש נמוכה עד הלחם קלוי והגבינה נמסה, 10 דקות. אם באמצעות מחבת, לחץ על הכריכים עם מרית ולהפוך אותם באמצע.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים לשניים ומגישים מיד.