קושיקל
מוכן ב27 דק.
מנות3
ציון בריאות35
מגזין

דבש חרדל סלמון עם אספרגוס קלוי

דבש חרדל סלמון עם אספרגוס קלוי
אם יש לכם אספרגוס פרמזן קלוי, חמאה, מלח ופלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור פסחא. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 27 דקות. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 93%. סלמון חרדל דבש ואספרגוס (עטוף בנייר כסף), סלמון מצופה חרדל עם אספרגוס קלוי, ו סלמון קלוי בתנור עם רוטב דבש-חרדל דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.