קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

דג סנדל עם גבינת פרמזן

דג סנדל עם גבינת פרמזן
דג סנדל עם גבינת פרמזן עשוי להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 97 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. אם יש לכם חרדל דיז'ון, חזרת, יוגורט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: דג סנדל ארטישוק פסטו עם קרום אסיאגו, גבינת פרמזן אפויה, ו גבינת פרמזן פריכה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי של סקייפול עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.