קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

דג צלוי שלם

דג צלוי שלם
דג צלוי שלם עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה סביב 27 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 317 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 6 . אם יש לכם לימון, אירועי מזון, מאוד בס ים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד צבע מזון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כתום חלום מלאך מזון עוגה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: דג צלוי שלם, דגים צלויים, ו דג צלוי חרדל.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.