קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

דיז'ון-מטבל בייקון לבייגלה

דיז'ון-מטבל בייקון לבייגלה
דיז'ון-בייקון לטבול בייגלה הוא הר ד' אובר המשרת 12. מנה אחת מכילה 257 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. אם יש לכם חרדל דיז'ון, בייגלה, מיונז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך נהדר מרהיב ציון של 23%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מטבל בייקון דיז'ון לבייגלה, מטבל בייקון דיז'ון לבייגלה, ו סלט תפוחי אדמה בגריל עם בייקון + בייקון-ויניגרט דיז'ון.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את המיונז, החרדל, הבייקון והחזרת. מכסים ומצננים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם בייגלה.
מרכיבים שתצטרך
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות ספומנטה אדומה של בלטורה רוסו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-8 דולר לבקבוק.
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
בלטור רוסו ספומנטה אדומה
הצבע התוסס והאודם של ספומנטה אדומה של בלאטורה רוסו הופך אותו ליין מבעבע שובה לב. ניחוחות מזמינים המזכירים אוכמניות והדרים יוצרים זר מורכב להפליא. מאוזן ועשיר באופי זני, יין מבעבע זה מרענן על ידי שילוב טעמים של פטל ודובדבנים המספקים גימור פריך ונקי.בעוד שספומנטס נהנים באופן מסורתי עם קינוחים, בלאטורה רוסו אדום ספומנטה הוא בן לוויה אלגנטי וחגיגי לכל אירוע.אלכוהול: 8.20%