קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות80
מגזין

דייבי צלוי טונה צהובת סנפיר ותבלינים

דייבי צלוי טונה צהובת סנפיר ותבלינים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל טונאן Yellowfin צלוי של דייבי להתענג. מנה אחת מכילה 1385 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 118 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 2 . גשו לסופר וקנו כוסברה, מלח, יין אורז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. מתכונים דומים: Yellowfin טונה בורגר עם מלפפון יפני להתענג & Wasabi איולי, טונה צהובת סנפיר עם בצל ירוק וג'ינג'ר, ו כריך סלט טונה צהובת סנפיר.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למרינדה בשקית ניילון.מארין סטייקים טונה לפחות 4 שעות במקרר.בעוד הטונה היא marinating, לערבב את כל החומרים עד להתענג ולאוורר לפחות 2 שעות. זרוק שוב לפני ההגשה.פלפל בנדיבות שני הצדדים של סטייקים טונה.מראש מטגן חום סטייקים מטגן במשך 5-6 דקות לכל צד, להשתמש בשיקול דעתך, אתה לא רוצה לבשל - broilers להשתנות!לדלות סטייקים מבושלים בזרעי שומשום קלויים העליון עם הנאה.תהנה.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
סטייק טונהסטייק טונה
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ11 קילו קישואים,זרעי סלריזרעי סלרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ סיידר מתון (או לפי הטעם)חומץ סיידר מתון (או לפי הטעם)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה קצוצהכוסברה קצוצה1צביטהיכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה11 קילו קישואים,אבקת תבלין חמש סיניתאבקת תבלין חמש סינית11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)gingerroot מגורד טריgingerroot מגורד טרי2לימונים, מיץלימונים, מיץ2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן1צביטה1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק11 קילו קישואים,פלפל (לפי הטעם)פלפל (לפי הטעם)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ2(חוֹרֶף)יין אורזיין אורז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות רומא חתוכות לקוביותעגבניות רומא חתוכות לקוביות11 קילו קישואים,מלח (לפי הטעם)מלח (לפי הטעם)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זרעי שומשום קלויים (יותר אם אתה מעדיף)זרעי שומשום קלויים (יותר אם אתה מעדיף)11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק טונה צהובת סנפיר טריסטייק טונה צהובת סנפיר טרי

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

ניתן לזווג טונה עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ריימונד R אוסף מרלו. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Raymond Collection Merlot
Raymond Collection Merlot
המרלו ממלא את הפה בטעמי דובדבן, פטל ושזיף חלקים יחד עם רמזים של אדמה ותבלינים בגימור וניל קלוי. בעל גוף מלא, אך נגיש, עם איזון טוב של חומצה וטאנינים. הצמד עם כל דבר מ סלמון בגריל, בשר חזיר tenderloin, עוף ברביקיו וצלעות לקארי אדום תאילנדי או טג ' ין מרוקאי.