קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

דלעת מוס Parfaits

דלעת מוס Parfaits
דלעת מוס Parfaits דורש על 4 שעות ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 287 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אגוז מוסקט טחון, גרידת תפוז, תמצית vanillan, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 26% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. נסו דלעת מוס Parfaits, דלעת קפואה מוס Parfaits, ו מכשפת דלעת מוס Parfaits (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הרום בקערה חסינת חום ומפזרים ג ' לטין. להפריש במשך 10 דקות לג ' לטין כדי לרכך.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה גדולה, לטאטא יחד את הדלעת, סוכר מגורען, סוכר חום, חלמוני ביצה, גרידת תפוזים, קינמון, מוסקט ומלח. הגדר את הקערה של ג 'לטין על מחבת של מים רותחים ומבשלים עד הג' לטין ברור. מיד לטאטא את תערובת הג ' לטין החמה לתוך תערובת הדלעת. בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף whisk, מקציפים את השמנת הכבדה ווניל עד פסגות רכות טופס. מקפלים את הקצפת לתערובת הדלעת.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קצפתקצפת
סוכר חוםסוכר חום
שמנת כבדהשמנת כבדה
גרידה כתומהגרידה כתומה
חלמון ביצהחלמון ביצה
קינמוןקינמון
ג ' לטיןג ' לטין
דלעתדלעת
ונילוניל
מוסקטמוסקט
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
3
כדי להרכיב, כפית חלק מתערובת הדלעת לתוך משקפיים פרפה, להוסיף שכבה של קצפת, ואז כמה עוגיות קצוצות. חוזר, מסתיים בשכבה שלישית של דלעת. מכסים בניילון נצמד ומקררים למשך 4 שעות או לילה. כדי לשרת, לקשט עם קצפת וג ' ינג ' ר מגובש רסיס.
מרכיבים שתצטרך
זנגביל מסוכרזנגביל מסוכר
קצפתקצפת
עוגיותעוגיות
דלעתדלעת
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק