קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

דלעת פלאן

דלעת פלאן
דלעת פלאן נטול גלוטן, וצמחוני ומספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 5 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל של 323 קלוריות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא זול מתכון לחובבי האוכל האירופי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. אם יש לכם מחית דלעת, סוכר, פלפל אנגלי טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 26%. הציון הזה לא כל כך סופר. נסו פלאן דלעת עם גרעיני דלעת מתובלים, פלאן דלעת עם פרלין זרעי דלעת, ו פלאן דלעת עם פרלין זרעי דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
במחבת קטנה שלבו 2/3 כוס מהסוכר עם 1/4 כוס מים והביאו את התערובת לרתיחה, תוך ערבוב ושטיפת כל גבישי הסוכר הנצמדים לצדדים בעזרת מברשת טבולה במים קרים עד להמסת הסוכר. מבשלים את הסירופ, מסובבים את המחבת, עד שהוא קרמל עמוק, יוצקים אותו לתבנית כיכר זכוכית חמה של 2 ליטר, מטים את התבנית לציפוי התחתית באופן אחיד, ונותנים לקרמל להתקשות.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
סוכרסוכר
סירופסירופ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
3
בקערה מקציפים את הביצים עם יתרת 2/3 כוס הסוכר, מקציפים פנימה את מחית הדלעת, המלח, הג ' ינג ' ר, הקינמון, הפלפל האנגלי והשמנת, ויוצקים את הרפרפת לתבנית הכיכר. מכניסים את תבנית הכיכר לתבנית אפייה עמוקה, מוסיפים מספיק מים חמים לתבנית האפייה כדי להגיע לאמצע דפנות תבנית הכיכר, ואופים את הפלאן באמצע תנור בינוני שחומם מראש (350 מעלות צלזיוס) למשך 1 שעה ו -15 דקות, או עד שסכין המוחדרת במרכז יוצאת נקייה.
מרכיבים שתצטרך
דלעת משומרדלעת משומר
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
פודינגפודינג
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קרםקרם
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
מחבת כיכרמחבת כיכר
סכיןסכין
קערהקערה
4
תן לפלאן להתקרר ולצנן אותו, מכוסה, בן לילה. העבירו סכין דקה סביב קצה תבנית הכיכר, הפכו מגש מעל התבנית והפכו את הפלאן על הפלטה.
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
סכיןסכין
5
מגישים את הפלאן, חתוך לפרוסות, עם קצפת הקינמון.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
קינמוןקינמון