קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

דקר עם רוטב צ'יפוטלה קל

דקר עם רוטב צ'יפוטלה קל
דקר עם רוטב צ'יפוטלה קל נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 263 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, חמאה, קליפת תפוז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קליפת התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אוכמניות-Parfaits כתום כקינוח. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. נסו כריך דקר בגריל עם רוטב טרטר צ'יפוטלה, דקר אפוי עם פטריות בר: דקר אל Forno קון Funghi Trifolati, ו רוטב אנצ'ילדה תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה; מוסיפים את החומרים הראשונים 4. מביאים תערובת לרתיחה, ומבשלים 8 דקות, ערבוב כל הזמן. להפחית את החום בינוני נמוך; מערבבים בחלב, ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר מהחום, ומערבבים 1 1/2 כפיות חמאה. להפריש, ולשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
מחבת שטופה ויבשה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מחבת חום מעל חום בינוני גבוה; להוסיף כמון, מלח, פלפל, ו 1 כף חמאה, ערבוב היטב.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פלפלפלפל
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים דגים ומבשלים 5 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדקים עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
6
מניחים דגים על צלחות הגשה בודדות; רוטב כפית באופן שווה על פני דגים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
דגיםדגים
7
מקשטים עם פרוסות תפוז, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
8
מגישים באופן מיידי.

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.