קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

דרום מערב בשר בקר

דרום מערב בשר בקר
דרום מערב בשר בקר נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 312 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן. מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.29 דולר למנה. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. גשו לסופר וקנו פלפל סראנו, עגבניות וצ'ילי, אבקת צ' ילי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בחומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי חומץ כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 59%. הציון הזה מוצק. נסו חזה בקר לברביקיו, בשר בקר, ו בשר בקר דד לשפשף #1 (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים בריסקט לשניים. בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את הבצל הקצוץ, פלפל הסראנו, הסוכר החום, אבקת הצ ' ילי, החומץ, השום, המלח והכמון.
מרכיבים שתצטרך
פלפל סראנופלפל סראנו
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סוכר חוםסוכר חום
חומץחומץ
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
להוסיף את דד; חותם תיק ולהפוך מעיל. מקררים לילה.
3
בסיר לחץ, חזה חום בשמן מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
4
מוסיפים את המים, העגבניות והבצל הפרוס. סגור את הכיסוי בצורה מאובטחת בהתאם להוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
מיםמים
5
הביאו סיר ללחץ מלא על אש גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית-גבוהה ומבשלים 55 דקות. (לחץ רגולטור צריך לשמור על איטי יציב נדנדה תנועה או שחרור של קיטור; להתאים חום אם צורך.)
6
הסר מהחום; לאפשר לחץ לרדת בכוחות עצמו.
7
מוציאים בשר בקר לפלטה; מגישים עם תערובת עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בקרבקר

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

חזה בקר עובד ממש טוב עם שיראז, טמפרנילו וזינפנדל. כל היינות האדומים האלה יכולים להתמודד עם הטעם הבשרני והמעושן של החזה. אם אתה מדבר דד יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות את רוזמונט גרנאש-סירה-מובדרה ג. ס. מ.. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
רוזמונט גרנאש-סירה-מובדרה ג. ס. מ.
רוזמונט גרנאש-סירה-מובדרה ג. ס. מ.
1997 ג. מ. מ. בעל מראה ארגמן עמוק ומציג ניחוחות פרי פירות יער עזים עם תבלין מעושן עמוק. אלון מלוח ניכר גם הוא, העומד בבסיס דמויות הפרי העיקריות. על החיך, היין מציג עומק עדין של טעם פרי עמוק ומתובל, עשיר בדמויות קינמון וליקוריץ עם רקע של טאנינים בשלים מאובקים ורכים. יש גרעין עשיר של פרי כהה וגימור ארוך המעיד על יין איכותי עם יכולת להזדקן עד עשר שנים נוספות. היין כולל 50% גרנאש, 40% סירה ו -10% מורבדרה.