קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות95
מגזין

הודו בטטה ומרק עדשים

הודו בטטה ומרק עדשים
הודי בטטה ומרק עדשים נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 298 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. לך לחנות ותביא את גארם מסאלה, תרד, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל הודי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 99%. נסו מרק בטטה הודי מתובל, מרק הודי מתובל בטטה, ו מרק בטטה ועדשים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית בסיר על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בצל ושום בשמן החם עד ריחני, 2 עד 4 דקות. מבשלים ומערבבים פתיתי פלפל אדום, כורכום, garam masala לתערובת בצל עד מצופה, על 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
גארם מסאלהגארם מסאלה
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
כורכוםכורכום
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מערבבים עדשים ומרק לתוך תערובת בצל; להביא תערובת לרתיחה, להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים עדשים מתרככים אבל המשרד לנשוך, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עדשיםעדשים
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים בטטות לתוך תערובת עדשים; מביאים לרתיחה, להפחית את החום נמוך, לכסות, ומבשלים עד תפוחי אדמה מתוקים הם מכרז ועדשים מבושלים במלואם, על 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות2 בטטות קטנות, קלופות וקצוצות
עדשיםעדשים
4
מוסיפים תרד; מבשלים עד נבול, 3 עד 5 דקות. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
(צינור גדול)(צינור גדול)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Birichino Jurassic Park Vineyard Vines Old Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.