קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות100
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

הודו מעושן מרק אפונה מפוצל

הודו מעושן מרק אפונה מפוצל
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? עוף מעושן מרק אפונה מפוצל יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 639 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם עלי דפנה, מרווה טחון, תפוחי אדמה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 97% וזה מדהים. נסו אפונה מפוצלת ומרק חזיר מעושן אפונה ירוקה, נקניק מעושן בסגנון כפרי, בשר חזיר ומרק אפונה, ו מרק עדשים עם הודו מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה. מבשלים את הבצל בשמן החם עד שקוף, על 5 דקות; מערבבים את השום ומבשלים עוד 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
יוצקים את מרק הבשר; מוסיפים אפונה מפוצלת, גזר, תפוחי אדמה, רוטב סויה, בזיליקום, פלפל שחור, פטרוזיליה, פתיתי פלפל אדום, מרווה, מלח כשר ועלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
מלח כשרמלח כשר
עלי דפנהעלי דפנה
מרק בשרמרק בשר
אפונה מפוצלתאפונה מפוצלת
רוטב סויהרוטב סויה
תפוח אדמהתפוח אדמה
פטרוזיליהפטרוזיליה
גזרגזר
באזיל!באזיל!
מרווהמרווה
3
מניחים את רגלי טורקיה מעושנות לתוך הסיר ושופכים מספיק מים כדי לכסות את האפונה על ידי כ 1 אינץ'. לדחוף את הקצוות הבשרניים של רגלי טורקיה לתוך הנוזל. מביאים לרתיחה, לכסות, להפחית את החום בינוני-נמוך, ומבשלים עד האפונה התרככה, כ 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רגל תרנגול הודורגל תרנגול הודו
מיםמים
אפונהאפונה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
הסר את רגלי טורקיה מן המרק ולהניח בצד כדי להתקרר. כאשר קר מספיק כדי להתמודד, להפשיט את הבשר מן העצמות והגידים, דק קוצצים את בשר טורקיה, ולהניח בצד. באמצעות בלנדר מקל, מחית את המרק לרמה הרצויה של חלקות. מערבבים את בשר טורקיה בחזרה לתוך המרק. מצקת לתוך קערות ומעל כל אחד עם מנה של שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
רגל תרנגול הודורגל תרנגול הודו
בשר הודובשר הודו
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
בשרבשר
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
מצקתמצקת