קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

הכל ביוונית, המבורגר.

הכל ביוונית, המבורגר.
זה הכל ביוונית בורגר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1257 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 102 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם אורגנו, לחמניות המבורגר, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו המבורגר פטה יווני, גדול יווני גאס בורגר וסלט מלפפון, ו המבורגר יווני עם ארוגולה, עגבניות ופטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הוסף את כל החומרים עבור ההלבשה לקערה של מעבד מזון קטן דופק לשלב.
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
הסר לקערה ולהניח בצד כדי לאפשר את הטעמים להתמזג.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את כל החומרים לקציצות המבורגר (לא overwork). מחלקים את הבשר ל 4 קציצות שוות שהן קצת יותר גדולות בקוטר מהגודל של הלחמנייה שלך, כך שכאשר הם מתכווצים לאחר הבישול הם יתאימו את הלחמניות בצורה מושלמת.
מרכיבים שתצטרך
קציצות המבורגרקציצות המבורגר
גלולגלול
בשרבשר
4
מחממים מחבת גריל, מחבת ברזל יצוק, או גריל חיצוני לחום בינוני. לאחר הגריל חם, לבשל המבורגרים על 3 עד 4 דקות לכל צד, או עד doneness הרצוי הוא הגיע. לא לבשל יתר על המידה או המבורגרים יהיה יבש.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
מחבתמחבת
גרילגריל
5
מעל כל המבורגר עם גבינת מוצרלה במהלך 2 עד 3 הדקות האחרונות של בישול.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
6
טוסט קל את הצדדים לחתוך של הלחמניות שלך או על הגריל או תחת תנור broiler.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
גרילגריל
7
מורחים חלק מהרוטב פטה על החצי התחתון של כל לחמניה, למעלה עם קציצת המבורגר, חסה רומיין, עגבניות פרוסות, בצל אדום, טבעות פלפל בננה, ומלפפון פרוס.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל בננהטבעות פלפל בננה
רומייןרומיין
קציצות המבורגרקציצות המבורגר
בצל אדוםבצל אדום
מלפפוןמלפפון
מורחיםמורחים
עגבנייהעגבנייה
גבינת פטהגבינת פטה
גלולגלול
8
מורחים קצת רוטב פטה על החלק העליון של הלחמניות ולכסות את ההמבורגרים.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
גלולגלול
גבינת פטהגבינת פטה
9
תפוס הרבה מפיות! אם עשית את זה נכון תצטרך אותם! ליהנות-ואולי אפילו לחזור לשניות! (כן-זה כל כך טוב!)

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואטבעות פלפל בננה מתונותטבעות פלפל בננה מתונות0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1(יכול להיות או להרחיק)מנטה מיובשתמנטה מיובשת1פרוסהמלפפון אנגלימלפפון אנגלי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פטה באיכות טובהגבינת פטה באיכות טובה1ציפורן קטנהשום, מגורדשום, מגורד680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טלה קרקע באיכות טובהטלה קרקע באיכות טובה4לחמניות קייזר באיכות טובה או לחמניות המבורגר, פיצוללחמניות קייזר באיכות טובה או לחמניות המבורגר, פיצול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4פרוסותגבינת מוצרלהגבינת מוצרלה2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל אדום פרוסבצל אדום פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה רומאיתחסה רומאית1(יכול להיות או להרחיק)מלח ים מעושן (גבישים גדולים - אם באמצעות מלח דק לחתוך כמות זו ב 1/2)מלח ים מעושן (גבישים גדולים - אם באמצעות מלח דק לחתוך כמות זו ב 1/2)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק4ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות פרוסותעגבניות פרוסות