קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

הלזניה שלנו

הלזניה שלנו
המתכון לזניה שלנו יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 2 שעות ו 20 דקות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 7833 קלוריות, 460 גרם חלבון ו 463 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו גבינת פרמזן, סוכר, פלפל טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 78% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: לזניה ירקות עם סדינים לזניה תוצרת בית (ללא מכונת פסטה), לזניה דה פולו קון Champiñones (לזניה עוף ופטריות), ו לזניה של אנג'לינה Di Carnevale (לזניה לקרנבל).

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות משומררוטב עגבניות משומר794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת קוטג'קרדגבינת קוטג'קרד2(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה או פטרוזיליה מיובשת, קצוצהפטרוזיליה טרייה או פטרוזיליה מיובשת, קצוצה2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר טחון או נקניק טחוןבשר חזיר טחון או נקניק טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות לזניה יבשות חבילהאטריות לזניה יבשות חבילה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת מוצרלהגבינת מוצרלה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל טחוןבצל טחון1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לפי עוגהלפי עוגה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1צביטהליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.