קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות82
מגזין

הליבוט בשקית השנייה

הליבוט בשקית השנייה
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? הליבוט בשקית השנייה יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 736 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך לימון, הליבוט, נורת שומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. עם כפית ציון של 81% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: הליבוט לה ואסקו קון Albuias En סלסה ורדה (הליבוט בסגנון בסקי עם שעועית לבנה ורוטב עשב), הליבוט בשקית השנייה, ו הליבוט.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור הליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.