קושירגיל
מוכן ב34 דק.
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

הליבוט חבילות עם קרם קוקוס, צ'ילי וליים

הליבוט חבילות עם קרם קוקוס, צ'ילי וליים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל חבילות הליבוט עם קרם קוקוס, צ'ילי & ליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 785 קלוריות, 82 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לך קיטור דגים ברי קיימא כמו טילפיאן בחבילות לסכל, זה גלידה קמצן הוא באמת שווה לעשות - ואתה אפילו לא צריך להשתמש יצרנית גלידה, ג'ינג'ר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדלעת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוחי דלעת: פחזניות דלעת כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 74%. מתכונים דומים: חבילות עוף צ'ילי, צ'ילי מתוק חבילות דגים, ו קוקוס, ליים וצ'ילי דג אפוי עם טריזי תפוחי אדמה תאילנדים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.