קושימומחה
מוכן ב1 ש, 46 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

הליבוט מצופה תפוחי אדמה

הליבוט מצופה תפוחי אדמה
הליבוט מצופה תפוחי אדמה דורש מסביב 1 שעה ו -46 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ואת הבמנה זו יש: 313 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן למנה. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם עלי דפנה, פתיתי פלפל, פילה פסיפי הליבוט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. וזה אדיר. נסו הליבוט מצופה תפוחי אדמה, הליבוט שקדים מתובל עם מחית דלעת בטטה, ו הליבוט מצופה שקדים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בסיר קטן על חום בינוני, לשלב את שמן זית, שום, טימין, עלי מפרץ, גרידת לימון, פתיתי פלפל אדומים כתוש וזרעי שומר. מביאים לרתיחה ואז לכבות את החום ולתת לו לשבת לפחות 1 שעה. (*טיפ גדול: זה יכול להיעשות קדימה ומשמש עבור הרבה דברים שונים.)
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
זרעי שומרזרעי שומר
עלי דפנהעלי דפנה
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
שוםשום
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
באמצעות מנדולינה, פרוסה 1 תפוחי אדמה דק מאוד, (דק נייר), בסיבובים מוארכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מנדולינהמנדולינה
4
הניחו פיסת נייר קלף על משטח עבודה נקי ויבש. לסדר 3 פרוסות תפוחי אדמה בקו אנכי חופף לחיצה עליהם יחד כפי שאתה שם אותם על הקלף. חזור על תהליך זה עד שיש לך 4 על ידי 6 אינץ חופף מלבן תפוחי אדמה כי משכפל קשקשים דגים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
5
מברשת את תפוחי האדמה" קשקשים " עם שמן חדור ומפזרים מלח. מתבלים את ההליבוט במלח.
מרכיבים שתצטרך
שמן חדורשמן חדור
הליבוטהליבוט
תפוח אדמהתפוח אדמה
מלחמלח
6
מניחים את פילה הליבוט קרוב יותר לקצה 1 של מלבן תפוחי האדמה מאשר השני ולאחר מכן מגלגלים את הדגים בפרוסות תפוחי האדמה, באמצעות הקלף כדי לעזור להקל על מתגלגל. לחץ כדי קומפקטי ובאמת לדבוק תפוחי אדמה לדגים.
מרכיבים שתצטרך
פילה הליבוטפילה הליבוט
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
גלולגלול
7
מברשת את החלק החיצוני של תפוחי האדמה עם שמן חדור לאטום את תפוחי האדמה וכדי למנוע את תפוחי האדמה מלהפוך חום, זה גם יעזור לעשות נחמד חזק "חבילת דגים". שמור את הדגים במקרר בעת הכנת הפילה הנותרים. מקררים את הפילה לפחות 1 שעה לפני הבישול.
מרכיבים שתצטרך
שמן חדורשמן חדור
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
1
מוסיפים את שמן הזית החדור למחבת לא דביקה גדולה עד שהתחתית מכוסה בנדיבות ומביאים את המחבת לחום בינוני-גבוה. מתבלים את הדגים במלח ומוסיפים למחבת. מבשלים את הדגים משני הצדדים במשך 3 עד 4 דקות לעתים קרובות כפית את השמן העודף על הדג כדי "להשרות" אותו. תפוחי האדמה צריכים להיות חומים זהובים פריכים וטעמים טובים מאוד והדגים יהיו עסיסיים בתוך "קשקשים"הפריכים שלה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
דגיםדגים
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להעביר צלחות הגשה ומגישים.
3
זה יעשה חובב דגים מכל אחד!
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אן איימי פינו גרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
אן אמי פינו גריס
אן אמי פינו גריס
ניחוחות של מאייר לימון, מנדרין, פרח לינדן, פריחת תפוז. טעם של פירות אבן, תפוחים פריך, אגס אסייתי, הל. הגימור יבש, ארוך, מינרליות.הציע זיווגים מזון: עוף צלוי, מולים, גבינות, סקווש בגריל.