קושירגיל
מוכן ב27 דק.
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

הליבוט קלוי עם סלסה שומר אשכוליות

הליבוט קלוי עם סלסה שומר אשכוליות
הליבוט קלוי עם סלסה שומר אשכוליות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 330 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם 1 כפית גרידת אשכוליות, שמן זית, סגמנטים אשכוליות אודם, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 27 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 82%. נסו הליבוט קלוי עם סלסה שומר אשכוליות, הליבוט עם אשכוליות, פטרוזיליה ושומר, ו הליבוט מתובל על סלט אשכוליות שומר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה קטנה לשלב את מקטעי האשכוליות, מיץ, גרידה. חצי את הנורה שומר לאורכו, דק פרוסה ולהוסיף לקערה.
מרכיבים שתצטרך
נורת שומרנורת שומר
אשכוליתאשכולית
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את שמן הזית, הזיתים, הפטרוזיליה, 1/2 כפית מלח ופתיתי פלפל אדום. מערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן זיתשמן זית
פטרוזיליהפטרוזיליה
זיתיםזיתים
מלחמלח
4
בינתיים, מניחים את הדג על צלחת קלייה מצופה קלף.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
5
מפזרים 1/2 הנותרים כפית מלח ופלפל ואופים במשך 10 עד 12 דקות בהתאם עובי.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
בעדינות להעביר את הדג לצלחת הגשה. למעלה עם אשכוליות וסלסה שומר ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
אשכוליתאשכולית
שומרשומר
סלסהסלסה
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 46 דולר.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.