קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

המבורגר בריסקט טרי פשוט, מושלם

המבורגר בריסקט טרי פשוט, מושלם
פשוט, מושלם טרי הקרקע המבורגרים בריסקט נטול גלוטן, ו מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 371 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שמן זית, מיונז קנולה, גבינת צ'דר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב העגבניה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כדורי פופקורן אדמוניים ורודים כקינוח. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. מתכונים דומים: פשוט איטי בישול בריסקט & טאקו בריסקט לבבי, הודו טחון או המבורגר חזיר טחון, ו בריסקט עם רוטב חרדל קרקע אבן.

הוראות

1
כדי להכין מטחנה, פיר להאכיל מקום, להב, ו 1/4 אינץ ' למות צלחת במקפיא 30 דקות או עד מקורר היטב. להרכיב מטחנה רק לפני שחיקה.
2
סדר בשר בשכבה אחת על מחבת ג ' לי רול, משאיר מקום בין כל חתיכה. להקפיא 15 דקות או עד הבשר הוא מוצק אבל לא קפוא.
מרכיבים שתצטרך
ג'ליג'לי
בשרבשר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מערבבים בשר ושמן בקערה גדולה, וזורקים לשלב. להעביר בשר דרך מטחנת בשר לחלוטין. מיד להעביר את הבשר דרך מטחנה בפעם השנייה. מחלקים תערובת ל 4 חלקים שווים, בעיצוב בעדינות כל אחד לתוך פטי 1/2 אינץ ' עבה. לחץ על הזחה בגודל ניקל במרכז כל פטי. כיסוי וצינה עד מוכן לגריל.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מטחנת בשרמטחנת בשר
גרילגריל
קערהקערה
4
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מפזרים קציצות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
6
מניחים על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 2 דקות או עד סימני גריל מופיעים. בזהירות להפוך קציצות; גריל 3 דקות. מעל כל קציצה עם פרוסת גבינה 1; גריל 1 דקה או עד גבינה נמסה בשר מגיע לרמה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
גבינהגבינה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
מניחים 1 פטי על המחצית התחתונה של כל לחמניה; מעל כל מנה עם עלה חסה 1, פרוסת עגבניות 1, וחצי העליון של לחמניה.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
עגבנייהעגבנייה
גלולגלול
1
אין ספק: בשר בקר טחון טרי, כבש, או תרנגול הודו מניב המבורגר מעולה ועסיסי יותר. זה כולל בשר שיש לך הקרקע להזמין באטליז או בסופרמרקט ועטוף באופן רופף (עטיפות הדוקות לדחוס את הבשר). בבית, קובץ מצורף מטחנה עבור מערבל דוכן שלך הוא אידיאלי, או מטחנת יד מיושנת. או שאתה יכול להשתמש במעבד המזון שלך; במקרה זה, הקפד לעבוד בקבוצות קטנות, פועם את הבשר 8 עד 10 פעמים או עד הבשר קצוץ דק אבל לא מחית.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
טורקיה כולהטורקיה כולה
עוטףעוטף
כבשכבש
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
2
לא משנה באיזה כלי שחיקה אתה משתמש, חשוב לשמור על הבשר וציוד שחיקה קר ככל האפשר. אם הבשר מקבל חם מדי, זה יתחיל למרוח ולא לטחון בצורה נקייה, נותן את המוצר המוגמר מרקם מרוסק מגעיל. לשים את הבשר ואת ציוד שחיקה במקפיא במשך 15 דקות מראש מסייע להבטיח תוצאות אופטימליות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
3
אין זמן? בעת צרה, אתה יכול כמובן להשתמש בשר בקר preground, כבש, או טורקיה עבור מתכונים אלה. התבלינים והתבלינים עדיין ייצרו המבורגר טוב וקל יותר.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
טורקיה כולהטורקיה כולה
בקרבקר
כבשכבש