קושיקשה
מוכן ב28 דק.
מנות5
ציון בריאות61
מגזין

המבורגר הודו קארי

המבורגר הודו קארי
המבורגר הודו קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 5 . מנה אחת מכילה 632 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. גשו לסופר וקנו צ'אטני מנגו, כוסברה, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-6 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 28 דקות. נסו המבורגר הודו קארי, הודו קארי המבורגרים, ו המבורגר הודו תאילנדי עם רוטב יוגורט קארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
שלב הראשון 8 מרכיבים טופס לתוך 5 קציצות.
2
מברשת או קציצות טפטוף עם שמן זית כתית מעולה. קציצות גריל 6 דקות בכל צד על גריל חשמלי מקורה או מטגנים פאן במשך אותה כמות של זמן במחבת nonstick גדולה מעל חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
גרילגריל
3
קציצות ערימה על לחמניות מפוצלות עם חסה, עגבניות, וצ ' אטני להפיץ בנדיבות על צמרות רול כמו תבלין.
מרכיבים שתצטרך
רול פריךרול פריך
מורחיםמורחים
חסהחסה
עגבנייהעגבנייה
גלולגלול
4
מגישים המבורגר הודו קארי עם סלט כרוב תאילנדי וצ ' יפס ירקות שורש.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס ירקותצ ' יפס ירקות
המבורגר הודוהמבורגר הודו
אבקת קאריאבקת קארי
1
מערבבים ירקות בקערה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב מרכיבי ההלבשה במיכל פלסטיק קטן ולנער במרץ במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
3
לטפטף רוטב על ירקות ולזרוק למעייל באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
רוטברוטב
4
בואו לעמוד 10 דקות מחדש לזרוק לפני ההגשה ומקשטים עם זרעי שומשום קלוי.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום

מרכיבים

20עליםבזיליקום טרי, קרועבזיליקום טרי, קרוע454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב מגורר מוכן (תערובת סלט כרוב) ממחלקת התוצרתכרוב מגורר מוכן (תערובת סלט כרוב) ממחלקת התוצרת2(חוֹרֶף)שמן צמחי או קנולהשמן צמחי או קנולה1קומץכוסברה, קצוץ בסדר גמור, על 2 כפות, אופציונליכוסברה, קצוץ בסדר גמור, על 2 כפות, אופציונלי5ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גסמלח גס5לחמניות פריך, פיצוללחמניות פריך, פיצול0מלפפון אירופאי ללא זרעים, פרוס למקלות דקיםמלפפון אירופאי ללא זרעים, פרוס למקלות דקים2(חוֹרֶף)משחת קארי קלה או קומץ אבקת קארי (מותג מועדף: משחת קארי קלה של Patak)משחת קארי קלה או קומץ אבקת קארי (מותג מועדף: משחת קארי קלה של Patak)1אינץזנגביל טרי, מגורר או טחוןזנגביל טרי, מגורר או טחון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2ציפורןשום, טחוןשום, טחון605אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)השד טורקיה הקרקע, המשקל הממוצע של 1 החבילההשד טורקיה הקרקע, המשקל הממוצע של 1 החבילה1השארסינר או חסהסינר או חסה5ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'אטני מנגו (מותגים מועדפים: צ' אטני מנגו של מייג'ור גריי או פטאק)צ'אטני מנגו (מותגים מועדפים: צ' אטני מנגו של מייג'ור גריי או פטאק)5ריבס, קצוץ טרי או קפואטפטוף אקסטרה בתולה שמן זיתטפטוף אקסטרה בתולה שמן זית1פלפל אדום, קצוץ דקפלפל אדום, קצוץ דק1קטןפלפל אדום, זרע פרוס דקפלפל אדום, זרע פרוס דק1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבן מזוקק או אורזחומץ יין לבן מזוקק או אורז2בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק3בצל ירוק, פרוס דק על הטיהבצל ירוק, פרוס דק על הטיה11 קילו קישואים,שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי5ריבס, קצוץ טרי או קפואזרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות2(יכול להיות או להרחיק)סוכר או 2 כפות דבשסוכר או 2 כפות דבש5ריבס, קצוץ טרי או קפואגפן פרוס-עגבניות בשלותגפן פרוס-עגבניות בשלות