קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

המבורגר מנגל בסגנון ממפיס

המבורגר מנגל בסגנון ממפיס
המתכון ממפיס סגנון BBQ בורגר יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך על 1 שעה ו -30 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 1097 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 56 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו בקר טחון, חומץ תפוחים, חרדל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד מולסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תערובת עוגיות מולסה כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו מנגל בסגנון ממפיס: כריך חזיר מעושן עם קברנה סוביניון שלא ניזוק, ממפיס ביל סטריט בורגר, ו סלט כרוב בסגנון ממפיס (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור ההמבורגר: מחממים את הגריל לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מערבבים את בשר החזיר והבשר, מפזרים מלח ופלפל. טופס 4 קציצות להיכנס היטב באמצע.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בקרבקר
חזירחזיר
3
שים את ההמבורגרים על הגריל החם מאוד, מרפרף כאשר הם משחררים. אין לשטח עם מרית. מבשלים את החזיר באופן מלא, לטמפרטורה פנימית של 130 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
גרילגריל
1
מערבבים את הכרוב, בצל, חרדל, מיץ חמוצים, מיונז, חומץ, מלח, קאיין ואבקת בצל בקערה גדולה ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת בצלאבקת בצל
מלפפון חמוץ מיץמלפפון חמוץ מיץ
מיונזמיונז
כרובכרוב
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חרדלחרדל
חומץחומץ
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו לשבת על הטעמים להתמזג יחד.
1
מערבבים את הקטשופ, חומץ, 1/2 כוס מים, ויסקי, מולסה, סוכר חום, רוטב ווסטרשייר, דבש, חרדל, קאיין, פפריקה וכמה מלח ופלפל בסיר על חום בינוני גבוה. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים על נמוך במשך 30 דקות. רזה עם מים נוספים במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
סוכר חוםסוכר חום
מולסהמולסה
בורבוןבורבון
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
דבשדבש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
עבור העגבניות: להביא כמה סנטימטרים של שמן 340 מעלות F במחבת ברזל יצוק.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לטאטא את הקמח עם אבקת האפייה בקערה רדודה לשלב. חותכים את העגבניה דק ומתבלים במלח ופלפל. לדלות בתערובת הקמח, ואז את חלב החמאה, ואז את הקמח שוב. מטגנים את העגבניות בפירורי לחם עד פריכות וחומות, כ -2 דקות בכל צד. עונה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת אפייהאבקת אפייה
חלב-חמאהחלב-חמאה
עגבנייהעגבנייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
שכבה של המבורגר, סלט כרוב ורוטב ברביקיו על לחמניה. למעלה עם עגבניות ירוקות מטוגנות. חזור עם שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות ירוקותעגבניות ירוקות
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
גלולגלול
2
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)2(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה4לחמניות בורגרלחמניות בורגר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולה לטיגוןשמן קנולה לטיגון11 קילו קישואים,קאייןקאיין11 קילו קישואים,1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב ירוק, גרוסכרוב ירוק, גרוס1פלפלים תאילנדיםפלפלים תאילנדים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזיר טחוןחזיר טחון11 קילו קישואים,1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(חוֹרֶף)מלפפון חמוץ מיץמלפפון חמוץ מיץ1בצל אדום, מגוררבצל אדום, מגורר2(חוֹרֶף)Europe. kgmEurope. kgm1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל צהובחרדל צהוב2(חוֹרֶף)חרדל צהובחרדל צהוב