קושימומחה
מוכן ב1 ש, 48 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

המבורגר שטוף שמש

המבורגר שטוף שמש
Sunny Side Up Burger might be just the אמריקאי מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 1115 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 99 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב ווסטרשייר, עשן נוזלי, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 48 דקות. נסו פיצה שטופת שמש, ביצים שטופות שמש, ו Sunny Side up Special (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה בעדינות לשלב את בשר בקר טחון, מלח, פלפל, רוטב ווסטרשייר ועשן נוזלי. מחלקים תערובת בורגר הקרקע לתוך 4 קטעים שווים וליצור אותם לקציצות עבות. מקררים על צלחת במשך 1 שעה, ולאחר מכן להסיר ולאפשר לבוא לטמפרטורת החדר, על 30 דקות לפני הבישול.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
בשר טחוןבשר טחון
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה קטנה, מערבבים יחד את השום, המיונז ומיץ לימון ומלח, לפי הטעם. מקררים עד שמוכנים להגיש.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
לחמם מחבת גריל על חום גבוה. מברשת קלה את החלק העליון של כל המבורגר עם שמן צמחי, ולאחר מכן לארגן על הגריל, צד משומן למטה. לצרוב עד ההמבורגרים לשחרר בקלות מן הגריל והם חומים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
4
מברשת עם קצת יותר שמן צמחי, להעיף ולבשל עד במרכז מעט קפיצים בחזרה, המציין מרכז בינוני נדיר, עוד 5 דקות. בעוד ההמבורגרים מסיימים, מברשת שני הצדדים של הלחם בקלילות עם שמן זית ואז לשים על הגריל ומבשלים עד קלוי, על 1 דקה, ואז להעיף וטוסט בצד השני.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שמן זיתשמן זית
לחםלחם
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
להעביר 1 פרוסה לכל צלחת הגשה ולהפיץ עם התפשטות השום. למעלה כל פרוסה עם המבורגר ובזמן שהם נחים להפוך את הביצים כדי העליון כל המבורגר. במחבת קטנה, להמיס 1 כף חמאה על אש נמוכה, לפצח ביצה במרכז, לכסות ולבשל עד הלבן מוגדר החלמון הוא עדיין נוזל, על 5 דקות. החלק את הביצה על גבי ההמבורגר, העונה עם קצת מלח ופלפל, ולאחר מכן לסיים עם כמה שייקים של רוטב חם. חזור עם שאר החמאה והביצים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב חריףרוטב חריף
חמאהחמאה
שוםשום
מורחיםמורחים
ביצהביצה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת