קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

המבורגרים מרסקים נדירים עם תפוחי אדמה בפאב ורוטב חזרת

המבורגרים מרסקים נדירים עם תפוחי אדמה בפאב ורוטב חזרת
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל המבורגרים לרסק נדיר עם תפוחי אדמה פאב רוטב חזרת. מתכון זה מכין 4 מנות עם 838 קלוריות, 59 גרם חלבון, ו 47 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 42% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. 7 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו עירית, בייקון, חמוצים לחם וחמאה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 83%. ציון זה הוא סופר. נסו המבורגרים מרסקים נדירים עם תפוחי אדמה בפאב ורוטב חזרת, המבורגרים בגריל עם רוטב חזרת, ו קציצות פאב (המבורגרים) עם רוטב חזרת וקרס (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מקלפים את תפוחי האדמה, ואז פורסים לטריזים דקים או חותכים לקוביות בגודל 3/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
3
מחממים מחבת על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים טפטוף של אווו.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיפים את הבייקון ומבשלים עד שהוא פריך, ואז מסננים על צלחת מרופדת במגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
5
מוסיפים את תפוחי האדמה לשומן במחבת ומתבלים במעט מלח והרבה פלפל. מבשלים עד להשחמה, 5 עד 6 דקות. מכסים בנייר כסף ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
6
הסר את נייר הכסף ובשל עד שהוא פריך, 7 עד 8 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
מערבבים את השמנת החמוצה, עירית, שמיר, שום, חזרת, 2 כפות פטרוזיליה וחצי וחצי או חלב בקערה קטנה. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזרתחזרת
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פטרוזיליהפטרוזיליה
עיריתעירית
שוםשום
שמירשמיר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מערבבים בקערה גדולה את הבקר, רוטב ווסטרשייר, קאיין חרדל יבש או רוטב חם ואת 2 כפות הפטרוזיליה הנותרות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
אבקת חרדלאבקת חרדל
רוטב חריףרוטב חריף
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פטרוזיליהפטרוזיליה
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
מפזרים מלח והרבה פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מלחמלח
10
מחממים מחבת ברזל יצוק או מחבת על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מברישים בשמן ואז מוסיפים את תערובת הבקר ב -4 כדורים רופפים בגודל שווה (אל תעצבו אותם בידיים). משטחים בעזרת מרית לקציצות בעובי 3/4 אינץ'. מפזרים את פרוסות הבצל מעל ולחץ פנימה עם המרית. מבשלים 3 דקות, ואז הופכים ולוחצים את הבצל לקציצות. מבשלים עוד 2 דקות. מכסים את המחבת עם הבירה ומניחים את הגבינה על הקציצות. מכסים ומבשלים עד שהגבינה נמס, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
בצלבצל
בקרבקר
בירהבירה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
מחבתמחבת
12
מגישים את ההמבורגרים על הלחמניות עם חמוצים וגרגר הנחלים.
מרכיבים שתצטרך
גרגיר הנחליםגרגיר הנחלים
חמוציםחמוצים
גלולגלול
13
מזלפים את רוטב חזרת על תפוחי האדמה ומגישים בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
תפוח אדמהתפוח אדמה

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)80% בשר בקר טחון (אם אתה לטחון משלך, להשתמש 1/2 קילו כל סטייק חצאית, חזה בקר ו sirloin)80% בשר בקר טחון (אם אתה לטחון משלך, להשתמש 1/2 קילו כל סטייק חצאית, חזה בקר ו sirloin)4פרוסותבייקון, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץבייקון, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם וחמאה חמוצים, לציפוילחם וחמאה חמוצים, לציפוי11 קילו קישואים,פלפל קאיין או 2 כפיות רוטב חריףפלפל קאיין או 2 כפיות רוטב חריף2(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש4ריבס, קצוץ טרי או קפואEVOO, עבור המחבתותEVOO, עבור המחבתות2(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ4(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מגורד דק או מודבקשום, מגורד דק או מודבק4ריבס, קצוץ טרי או קפואהתזה של חצי וחצי או חלב מלאהתזה של חצי וחצי או חלב מלא2(חוֹרֶף)חזרת מוכנהחזרת מוכנה4ריבס, קצוץ טרי או קפואבריוש או לחמניות תפוחי אדמה, קלוי קלותבריוש או לחמניות תפוחי אדמה, קלוי קלות2largesתפוחי אדמה Russetתפוחי אדמה Russet4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסטאוט אירי, כגון גינססטאוט אירי, כגון גינס4ריבס, קצוץ טרי או קפואגרגיר הנחלים, לציפויגרגיר הנחלים, לציפוי3(חוֹרֶף)אודות רוטב ווסטרשייראודות רוטב ווסטרשייר1קטןבצל לבן או צהוב, פרוס דק מאודבצל לבן או צהוב, פרוס דק מאוד227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פרוס Cotswold או צ'דר צהוב חד במיוחדפרוס Cotswold או צ'דר צהוב חד במיוחד