קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות6
ציון בריאות50
מגזין

המבורגרים סלמון אסיאתיים עם מאיו וואסאבי וריליש אסיאתי

המבורגרים סלמון אסיאתיים עם מאיו וואסאבי וריליש אסיאתי
המבורגרים סלמון אסייתי עם Wasabi Mayo & Asian Relish עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 421 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 22 דקות. אם יש לכם בזיליקום לימון, פילה סלמון, מיונזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זה מובא לך על ידי Food.com עם כף מיוחדת במינה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : אסיאתית טורקיה המבורגרים עם Wasabi מאיו, שבתות עם המבורגרים רייצ'ל ריי סלמון עם ג' ינג'ר Wasabi מאיו, ו המבורגר עוף אסייתי עם מיונז לימון חריף וסלט אסייתי כבוש.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.