קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

המבורגרים סלסה המפורסם של טים

המבורגרים סלסה המפורסם של טים
צריך מנה עיקרית ידידותית ללא גלוטן ופודמפה? המבורגרים סלסה המפורסם של טים יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתאים ל-4 ומחירו 1 מנות.57 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 34 גרם חלבון, 40 גרם שומן, ובסך הכל של 510 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. 19 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם גבינת צ'דר, בקר טחון, רוטב פלפלים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה הוא משתלמת מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 58%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: המבורגרים סלסה המפורסם של טים, ההמבורגרים המפורסמים של שרה, ו המבורגרים בסגנון בעלי חיים כמעט מפורסמים.

הוראות

1
מחממים גריל חיצוני לחום גבוה ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
יוצרים את הבשר הטחון ל -4 קציצות בודדות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
3
גריל קציצות על אש גבוהה למשך 2 עד 4 דקות, ואז הפוך.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מעל הצד המבושל של כל קציצה עם קורטוב של רוטב פלפל חריף, כפית סלסה, פרוסת גבינת צ 'דר ופרוסת גבינת מונטריי ג' ק. צולים 2 עד 4 דקות או לאלילות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
רוטב חריףרוטב חריף
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

ציוד

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה עובד ממש טוב עם ורדים נוצצים ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מנות ראשונות, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. סנטה מרגריטה נוצץ רוזויט עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה נוצץ רוז
סנטה מרגריטה נוצץ רוז
סנטה מרגריטה נוצץ עלה הוא יפה ורוד גוון. רצף עדין של ניחוחות פרחוניים שהועלו על ידי פירות לבנים ורמזים עדינים של פירות יער אדומים. רעננות תוססת וארוכת טווח על החיך לחוויית שתייה רב-תכליתית מבריקה שכולה קלילות וערעור שתייה קל.תערובת: 50% שרדונה, 45% גלרה (פרוסקו) ומלבק 5%