קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות12
ציון בריאות17
מגזין

המבורגרים עגבניות מיובשות וגבינה כחולה

המבורגרים עגבניות מיובשות וגבינה כחולה
המבורגרים עגבניות מיובשות וגבינה כחולה דורשים בערך 2 שעות ו 30 דקות מתחילתו ועד סופו. לבמנה עיקרית זו יש 336 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 83 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. אם יש לכם רוטב סטייק, חרדל, עירית וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 74%. מתכונים דומים: פטריות ממולאות עם גבינה כחולה ופסטו עגבניות מיובשות, פטריות ממולאות עם גבינה כחולה ופסטו עגבניות מיובשות, ו פטריות ממולאות עם גבינה כחולה ופסטו עגבניות מיובשות.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את הבשר הטחון, העגבניות המיובשות, הגבינה הכחולה, העירית, רוטב הסטייק, רוטב הפלפל החריף, רוטב ווסטרשייר, פלפל שחור, מלח וחרדל. מכסים ומכניסים למקרר לשעתיים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סטייקרוטב סטייק
לציפוי כל המבורגרלציפוי כל המבורגר
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחממים גריל חיצוני לחום גבוה. בעדינות טופס תערובת לתוך שתים עשרה קציצות בגודל שווה.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
צולים המבורגרים במשך חמש דקות לכל צד, או לפי העשייה הרצויה.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מגישים על לחמניות.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

מרלו, מלבק וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לצ ' יזבורגר. מרלו יהיה מתאים לחלוטין עבור המבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. אתה יכול לנסות מרלו עמק שאפר נאפה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-42 דולר לבקבוק.
מרלו עמק שאפר נאפה
מרלו עמק שאפר נאפה
משוך את הפקק על מרלו שפר ותמצא יין אלגנטי ומסוגנן שתופס את מרכז הבמה עם כל הפירות הזניים המושכים שלו, לא מרלו שמשחק מחליף לקברנה סוביניון. צובר מורכבות ממקורות הכרם המגוונים שלו, מרלו זה שואב את ענביו מכרמים נבחרים ברחבי עמק נאפה. מעורבב עם כמויות קטנות של קברנה פרנק וקברנה סוביניון ומיושן באלון צרפתי, הוא מגיש טעמי פרי שזיף ודובדבן שחור ומרקם גמיש.