קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

הפאדג' של אמא

הפאדג' של אמא
הפאדג' של אמא הוא מתכון ללא גלוטן עם 8 מנות. מנה אחת מכילה 405 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -21 גרם שומן . תמורת 56 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. זה עובד היטב כקינוח זול. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כשעתיים ו-20 דקות . אם יש לכם מלח, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, חלב מרוכז וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך אדיר של 27% . מתכונים דומים: את בראוניז פאדג' של אמא , שיבולת שועל פאדג' Revel Bars aka Fudge Jumbles ו- Wall Flower Fudge {Red Chile Fudge} .

הוראות

1
מערבבים את השוקולד צ'יפס, החלב והמלח בסיר על אש בינונית; מבשלים ומערבבים עד שהשוקולד נמס והתערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מרפדים תבנית אפייה מרובעת בגודל 9 אינץ' בנייר שעווה; יוצקים את הפאדג' לתוך הכלי ומחליקים לשכבה אחידה. מניחים להתקרר עד להתייצבות, כשעתיים.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים מלוחים אדומים עם קליפה, זמינים במעבר החטיפים של השוקבוטנים מלוחים אדומים עם קליפה, זמינים במעבר החטיפים של השוק
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
3
חותכים לריבועים; לאחסן עטוף בניילון או בכלי סגור במקרר.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פאדג' עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.