קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות29
מגזין

הפיכת ירקות

הפיכת ירקות
הפיכת ירקות עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 17 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל של 287 קלוריות. אם יש לכם ציר עוף, סלמי ג'וליאן, בצל ג' וליאן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. הציון הזה די טוב. נסו פרוסות תפוח קרמל + כיצד למנוע מתפוחים להשחים, שייק ירוק של ג'ינג'ר תפוח והופך החלטות לשינויים קבועים באורח החיים, ו הפיכת הדף: ספגטי עם קציצות עוף ורוטב פלפל אדום חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
במחבת מטגן גדולה על אש בינונית - גבוהה, מוסיפים את החזיר ומקפיצים עד שמתחילים לעבד.
מרכיבים שתצטרך
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים את הקפיקולה והסלמי ומבשלים 3 עד 5 דקות. מערבבים פנימה את שמן הזית, הבצל, הפלפלים והשומר ומקפיצים עד שהבצל מתחיל להתקרמל, בערך 6 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
CapicolaCapicola
צלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקניםצלפים ארוזים במלח, מושרים, שטופים ומרוקנים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
קייל טרי מגוררקייל טרי מגורר
4
מוסיפים את השום, ומקפיצים למשך 2 דקות, נזהרים לא לשרוף את השום, ואז מוסיפים את האסקרול וציר העוף. מכסים ונותנים לאסקרול לנבול, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
אסקרולאסקרול
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
5
מסירים את המכסה ומערבבים פנימה את החומץ ומיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
6
מוסיפים את החמאה, הפלפל השחור, השום המגורר, פתיתי הצ ' ילי, הסוכר והמלח.
מרכיבים שתצטרך
חמוצים כשריםחמוצים כשרים
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
7
מעבירים לקערת הגשה ומגישים מפזרים מיד את הפרמזן.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק של ג'וליאןפלפל ירוק של ג'וליאן2(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'וליאן חריף קפיקולהג'וליאן חריף קפיקולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר קאנטרי ג'וליאןחזיר קאנטרי ג'וליאן1kgsאסקרול, ניקה, מיובש וג'וליין על פני העלה, תוך שימוש בירקות עלים בלבדאסקרול, ניקה, מיובש וג'וליין על פני העלה, תוך שימוש בירקות עלים בלבד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'וליאן שומרג'וליאן שומר3(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1(יכול להיות או להרחיק)חמוצים כשריםחמוצים כשרים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב ג'וליאןבצל צהוב ג'וליאן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורד דק באיכות טובהפרמזן מגורד דק באיכות טובה11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילי אדומיםפתיתי צ'ילי אדומים4(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'וליאן סלמיג'וליאן סלמי11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק