קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

התפשטות חלפיניו

התפשטות חלפיניו
התפשטות חלפיניו עשויה להיות רק התבלין שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון 87 גרם של שומן, וסך הכל 878 קלוריות. 2694 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. לך לחנות ותביא גבינת שמנת, גבינת פרמזן, פלפלים חלפיניו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. וזה די טוב. נסו התפשטות חלפיניו, גבינה מכוסה, בייקון עטוף Jalapeno המבורגרים עם מיונז חלפיניו קלוי, ו Jalapeno טבילה פופר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד גבינת שמנת ומיונז בקערה גדולה עד חלקה. מערבבים בצ ' ילי ירוק ופלפלים חלפיניו.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
גבינת שמנתגבינת שמנת
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
מיונזמיונז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים תערובת לתוך צלחת הגשה בטוחה במיקרוגל, ומפזרים גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
מיקרוגל על גבוה עד חם, על 3 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de la Familia Cava Gran Reserva Brut Nature עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia Cava Gran Reserva Brut Nature
יובה Y מחנות Reserva de La Familia Cava Gran Reserva Brut Nature
בימים הראשונים של ייצור היין שלהם, משפחת יובה y מחנות הייתה השמורה שלהם של קאווה זה, הטבע הברוט היחיד שהם עשו. מאוחר יותר, הוא שוחרר לשוק תחת אותו שם ועם אותה יצירה זהירה. קאווה זה מיוצר מיץ לרוץ חופשי של Macabeo, Xarel.ענבים lo ו Parellada שנקטפו על הנכסים של האחוזה ב Espiels, יכול Massana ו La Cuscona. זה הוא הידוע ביותר של cavas של Juve ועדיין הטבע ברוט היחיד שלהם. האף עמוק, אינטנסיבי ומושך, בתחילה מעורר הערות של פירות לבנים בוגרים. בהדרגה, המורכבות שלו גדלה והניחוחות האופייניים להזדקנות ארוכה מופיעים זה מזכיר להפליא לחם קלוי עם רמזים רקע של הדר. מסעדת Reserva de La Familia, עם הטריות והבשלות שלה, מתאימה לחיך בצורה מושלמת. הצמד עם פאטה, פירות ים, אורז, וכל מיני דגים, בשר לבן ואוכל מעושן.