קושיבינוני
מוכן ב10 דק.
מנות32
ציון בריאות5
מגזין

זר פאדג'של חמש דקות

זר פאדג'של חמש דקות
המתכון חמש דקות פאדג'זר יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 10 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 202 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 32 מנות. לכו לחנות ותביאו את "תמצית ונילן", פירורי שוקולד חצי-מתוקים, מחבת עוגה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו זר פאדג'נפלא של חמש דקות, פאדג'5 דקות של רייצ' ל ריי, ו עשר דקות רוטב פאדג' (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מניחים סיר כבד על הכיריים ומחממים אותו על אש נמוכה.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
סירסיר
3
מוסיפים צ 'יפס וחלב ומערבבים עד שהצ' יפס נמס וחלב משולב. שמור את פחית החלב המרוכזת הריקה. מערבבים וניל ולהסיר פאדג ' מחום.
מרכיבים שתצטרך
חלב מרוכז ממותקחלב מרוכז ממותק
ונילוניל
צ ' יפסצ ' יפס
פאדג'פאדג'
חלבחלב
4
מוסיפים אגוזים ודומדמניות ומערבבים מיד.
מרכיבים שתצטרך
דומדמניותדומדמניות
אגוזיםאגוזים
5
מכסים פחית חלב מרוכזת ריקה עם ניילון נצמד ומרכזים אותה במחבת העוגה המשומנת. פאדג ' כפית למחבת סביב יכול, מוודא לחזור יכול אם הוא נסחף.
מרכיבים שתצטרך
חלב מרוכז ממותקחלב מרוכז ממותק
פאדג'פאדג'
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
6
הפאדג ' יהיה מוכן כמעט מיד.
מרכיבים שתצטרך
פאדג'פאדג'
7
מקשטים ניתן להוסיף רק בדקה הראשונה או 2 פאדג ' הוא במחבת, כך לעבוד במהירות. לקשט את הזר שלך עם" הולי " עשוי דובדבנים אדומים וירוקים לחתוך מסוכרים. מישור שמאל זר יכול להיות מקושט עם קשת בד יפה בעת ההגשה. צ 'יל מכוסה במקרר ולפרוס פאדג' דק מאוד כאשר מוכן לשרת, קצת הולך דרך ארוכה.
מרכיבים שתצטרך
דובדבניםדובדבנים
פאדג'פאדג'
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו Fableist עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הלבקן הפבלאיסט
הלבקן הפבלאיסט
אפרסקים בהירים עם לימון לימון לימון לימון ליים יהיה להמריץ אותך, כמו אשכולית מתמצת את כל החושים שלך. יערה מוסיפה חיך אמצע עגול, בעוד חומציות בהירה שומרת על אור היין ומחמאות התסיסה, מושלם עבור מרגיע כמו שאתה צף במורד הנהר העצלן.