קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות27
מגזין

חביתה מקסיקנית עם פנים פתוחות

חביתה מקסיקנית עם פנים פתוחות
חביתה מקסיקנית פתוחה היא ללא גלוטן וקמאיות מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 517 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. 5 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך שמן זית כתית נוספת, פלפל, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. מתכונים דומים: חביתה עם פנים פתוחות, חביתת אספרגוס פתוחה, ו חביתת ירקות עם פנים פתוחות.

הוראות

1
מחממים שמן במחבת קטנה ומוסיפים ביצים; מבשלים עד שכמעט מסיימים ואז מתהפכים ומבשלים לגמרי בצד השני.להחליק חביתה על צלחת העליון עם התוספות הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 45 דולר לבקבוק.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.