קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

חביתיות שיבולת שועל

חביתיות שיבולת שועל
פנקייק שיבולת שועל עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 16 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 735 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם סוכר, תמצית vanillan, סירופ תירסוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: חביתיות שיבולת שועל, פנקייק שיבולת השועל של די, ו חביתיות שיבולת שועל.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב מרכיבים יבשים. בקערה אחרת, לנצח ביצים, חלב חמאה ושמן; לערבב היטב. מערבבים לתוך מרכיבים יבשים רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים את הבלילה על ידי 1/4 כוסות על מחבת חם משומן קלות; להפוך כאשר בועות טופס על גבי פנקייק. לבשל עד הצד השני הוא זהב. בינתיים, עבור סירופ, לשלב סוכר, חמאה וסירופ תירס בסיר. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני; להרתיח ומערבבים במשך 5 דקות או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
חמאהחמאה
סוכרסוכר
סירופסירופ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
3
הסר מהחום; מערבבים בחמאה ווניל.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
4
בואו לעמוד 5 דקות. מערבבים; לשרת עם פנקייק.

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, קוביותחמאה, קוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סירופ תירס קלסירופ תירס קל2ביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת חלב יבשה מיידית ללא שומןאבקת חלב יבשה מיידית ללא שומן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מיושנתשיבולת שועל מיושנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה