קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות93
מגזין

חביתת סלמון מעושן

חביתת סלמון מעושן
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? חביתת סלמון מעושן יכולה להיות מתכון אדיר לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 33 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 324 קלוריות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לכם הרבס דה פרובנס, לחם, פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב התפוז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com עם כף מיוחדת במינה. מתכונים דומים: חביתת סלמון מעושן, לחביתה סלמון מעושן, ו חביתת סלמון מעושן עם עשבי תיבול.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שרדונה חנה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.