קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

חומוס אפונה וארטישוק

חומוס אפונה וארטישוק
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, פליאוליתית, ו lacto ovo צמחוני hor d ' oeuvre? חומוס אפונה וארטישוק יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 79 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, עלי נענע, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון של 21% המנה הזאת די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: אפונה טריה חומוס קרוסטיני עם טנדריל אפונה לקישוט, חומוס ארטישוק, ו חומוס ארטישוק.

הוראות

1
להטות את האפונה לתוך קערה ושופכים מעל מים רותחים כדי לכסות. השאר עבור 5 דקות, ואז לנקז היטב עצה לתוך מעבד מזון עם כל שאר החומרים ותיבול. דופק לעשות מחוספס טהור, ואז כף לתוך קערה קטנה. כיסוי עם סרט נצמדות, וצינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם הבחירה העליונה שלי לחומוס. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Kir-Yianni Akakies נוצץ רוזה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
צבע ורוד בהיר עמוק. בועות שופעות מדי המציינות את הריחות הנפלאים של Xinomavro. זוג מעולה עם מטבח ים תיכוני, מנות מתובלות של המטבח האסייתי ודגים שמנוניים. ניתן ליהנות ממנו גם כאפריטיף או אחרי ארוחה.