קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

עטיפות חומוס צמחוניות

עטיפות חומוס צמחוניות
עטיפות חומוס צמחוניות לוקחות בערך 10 דקות מתחילתה ועד סופה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני והטבעוני הנטול חלב, לקטו אובו, מכיל 291 קלוריות , 9 גרם חלבון ו -11 גרם שומן למנה. , מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. זה עובד היטב בתור תאורן מזרח תיכוני. גשו לסופר וקנו תרד לתינוק, רוטב לסלט האלה, חומוס ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 70% , המנה הזו די טובה. עטיפות חומוס צמחוניות , החומוס הטוב ביותר: חומוס דלעת עם צ'יפס טורטיה "סוכר" קינמון {מחיטה מלאה, דל שומן, צמחוני + סופר פשוט} , ועטיפות חומוס לארוחת בוקר דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מורחים חומוס על כל טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר4 טורטיות קמח (6 אינץ'), טמפרטורת החדר
3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים3 כוסות פרובולון או מוצרלה מגוררת או שילוב של השניים
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים
2
שכבות עם הגזר, התרד והעגבנייה; לטפטף רוטב.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
3
מגלגלים בחוזקה.
מרכיבים שתצטרך
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

חומוס בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הכוכב הלבן של Moet & Chandon () עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.