קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות65
מגזין

חזה בקר צלוי

חזה בקר צלוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל חזה בקר ברביקיו. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 725 קלוריות, 94 גר' של חלבון, ו 34 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. 21 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם אבקת צ'ילי, בשר בקר, קאיין, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה היהודית הזו. מתכונים דומים: חזה בקר צלוי, חזה בקר צלוי, ו חזה בקר צלוי.

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר עובד ממש טוב עם שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. יקב אחוזת יאנגראן PF שיראז עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
Yangarra Estate Vineyard PF Shiraz
Yangarra Estate Vineyard PF Shiraz
שיראז עשוי מענבים הגדלים בכרם הסינדלייט הביודינמי המוסמך שלהם, ללא קוטלי עשבים, קוטלי פטריות או כימיקלים סינתטיים. זה נעשה ללא תוספות מכל סוג שהוא: גופרית( משמר), חומצה, טאנין או finings. זה בעל גוף בינוני, טרי, יין מונע פירות כי הוא טעים נהנה כיין צעיר. עם זאת בחשבון, יש להם pf shiraz בחזרה הבציר הראשון שלהם של 2013 כי הוא עדיין מראה כמה תווים תוססים יפה.טבעוני