קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

חזה עוף בגריל עם ירקות Foraged, סרפד פסטו, וברק בגריל עץ משק לחם שטוח

חזה עוף בגריל עם ירקות Foraged, סרפד פסטו, וברק בגריל עץ משק לחם שטוח
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל חזה עוף בגריל עם ירקות ניזונים, סרפד פסטו, ו בגריל Lightning Tree Flatbread. ואינו מכיל גלוטן, מתכון ראשוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 754 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 56 גרם שומן. 12 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -30 דקות. גשו לסופר וקנו גבינת ריקוטה, פטרוזיליה, פטריות מורל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד סומאק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט מוקצף חריף עם פטל אדום מעורבב דבש וסומק כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. וזה מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט לחם בגריל עם חזה עוף וירקות קיץ, עוף בגריל פאן וירקות עם פסטו, ו לחם מחבת בגריל עם פטריות וירקות סתיו.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ראשית להפוך את פסטו:לזרוק את הסרפד לתוך סיר של מים רותחים ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
3
הסר ומניח בקערה של מי קרח במשך 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר ולסחוט כדי להסיר עודף נוזל.
5
מטגנים את הבצלים בחמאה עד שקופים, ואז מוסיפים סרפד ושום. מבשלים 3 דקות, מחית את התערובת במעבד מזון (או לעבור דרך מטחנת בשר) עד חלקה ואז להוסיף פטרוזיליה, ריקוטה, ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
העברה למיכל ולאחסן במקרר עד מוכן לשימוש.
7
לאחר מכן, לשפשף את השדיים עוף וירקות עם שמן זית העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
8
מפזרים את סומאק על העוף טפטוף עם מיץ לימון.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים את העוף במקרר במשך כמה שעות. תחמם את הגריל.
מרכיבים שתצטרך
10
מניחים עוף וירקות על הגריל ומבשלים, פונים מדי פעם, עד מבושל דרך. תוריד את הגריל ולתת לנוח במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
מגישים עם פסטו, מורלים מוקפצים, ולחם שטוח.
מרכיבים שתצטרך
1
לנקות את morels ולמקם אותם במחבת סאוט עם החמאה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים מלח, פלפל ופטרוזיליה. מבשלים את morels על אש נמוכה, עד רך מבושל דרך.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים מעל העוף.
מרכיבים שתצטרך
4
עבור לחם שטוח: להתחיל את השמרים במים חמים ולהוסיף דבש.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הקמח, המלח והשמן ולשים את הבצק עד שהוא יוצר כדור. לכסות את הבצק ולתת לו לנוח בטמפרטורת החדר במשך שעה.
מרכיבים שתצטרך
6
חותכים את הבצק ל 2 עד 3 אונקיות חתיכות וליצור אותם לכדורים. מכסים ומניחים לנוח או לעטוף אותם בניילון נצמד ומקררים. כאשר מוכן לבשל, קמח משטח שטוח לגלגל את הבצק ל 1/3 ל 1/4 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
7
מניחים את הבצק מגולגל על גריל חם עד ששני הצדדים הם זהובים חום.
מרכיבים שתצטרך
8
מברשת עם שמן זית, לחתוך טריזים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4חזה עוף * (ראה הערה של קוק)חזה עוף * (ראה הערה של קוק)5sprigsפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון, ועוד לתיבולפלפל שחור טחון, ועוד לתיבול1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1לימון, מקונן (השתמש לימון זה כדי כף על עוף)לימון, מקונן (השתמש לימון זה כדי כף על עוף)12פטריות מורלפטריות מורל57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1( חצילים)בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים12רמפותרמפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת ריקוטה (מומלץ: רועים כבשים Chatham הישן)גבינת ריקוטה (מומלץ: רועים כבשים Chatham הישן)11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,מלח, ועוד לתיבולמלח, ועוד לתיבול4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרפד צורבסרפד צורב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סומאקסומאק4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים11 קילו קישואים,שמרים (מומלץ: כוכב אדום)שמרים (מומלץ: כוכב אדום)12עשבים שוטיםעשבים שוטים