קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

חזה עוף ברביקיו הויסין

חזה עוף ברביקיו הויסין
חזה עוף ברביקיו הויסין עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 37 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 279 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לך מים, זנגביל טחון, שמן שומשום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב חומץ האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. , שהוא מוצק. נסו חזה עוף צלוי, חמישה ספייס חזה עוף עם זיגוג הויסין, ו עוף ברביקיו בתנור הויסין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
2
בעוד המטאטא מתחמם, לשלב את הויסין, דבש, חומץ, ושמן בסיר קטן; להביא לרתיחה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
רוטב הויסיןרוטב הויסין
דבשדבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
3
מערבבים קורנפלור ומים; מוסיפים לתערובת הויסין, ערבוב עם מקצף. מביאים לרתיחה; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
רוטב הויסיןרוטב הויסין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
הסר מהחום.
5
מערבבים מלח ואת 4 המרכיבים הבאים (מלח דרך אבקת חמישה תבלינים); לשפשף באופן שווה על שני הצדדים של עוף.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
6
מניחים עוף על מחבת ברוילר מצופה בתרסיס בישול, ומטגנים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
7
מברשת עם תערובת hoisin; broil 4 דקות. הפעל עוף; מברשת עם תערובת הויסין. לצלות 4 דקות או עד שנעשה, צולה לעתים קרובות עם תערובת hoisin.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטב הויסיןרוטב הויסין

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אבקת חמישה תבליניםאבקת חמישה תבלינים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עמילן תירסעמילן תירס11 קילו קישואים,שמן שומשום כההשמן שומשום כהה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורזחומץ אורז01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמותחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. סנט פרנסיס הישן Vines זינפנדל עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
St. Francis Old Vines Zinfandel
St. Francis Old Vines Zinfandel
יין זה מציע ניחוחות של קופסת סיגרים, פלפל ותבלינים. טעמים של דובדבן שחור בשלים ווניל שעועית ואחריו סיום ארוך, חושני.