קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות24
מגזין

חזיר חזיר מזוגג

חזיר חזיר מזוגג
פילה חזיר מזוגגת עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 253 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 2. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו פתיתי פטרוזיליה, פילה חזיר, דבש, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסוכר החום אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם חום-סוכר קילו עוגות עם חום-חמאה זיגוג כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 64%. הציון הזה מוצק. נסו חזיר חזיר מזוגג תאנה, חזיר חזיר מזוגג, ו חזיר חזיר מזוגג (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. משפשפים מעל חזיר.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת. אוטמים שקית ומכניסים למקרר למשך הלילה.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
שלב את מרכיבי הזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
4
מניחים פילה על מתלה בתבנית צלייה רדודה מרופדת בנייר כסף.
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
5
אופים, ללא כיסוי, ב 350 ל 40-45 דקות או עד מדחום בשר קורא 160 ליטר, צולה מדי פעם עם זיגוג.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
6
הניחו לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנגיובזה הם אפשרויות נהדרות עבור בשר חזיר. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סור דה לוס האנדים מלבק. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -10 דולר.
סור דה לוס אנדס מלבק
סור דה לוס אנדס מלבק
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת המגבה את תווי הפטל, האוכמניות והשזיף השזורים בטאנינים רכים וגימור גוון תבלינים. כל הענבים ממוינים כפול עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים מקומיים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של קר קר, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן היין עובר תסיסה מלולקטית של 100% והוא מיושן בחביות עץ אלון ישנות יותר.