קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות8
ציון בריאות30
מגזין

חזרת ושום פריים ריב

חזרת ושום פריים ריב
חזרת ושום צלעות יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 39% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 1378 קלוריות, 51 גרם חלבון, ו 123 גרם שומן למנה. 20 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זה יהיה להיט שלך יום ולנטין אירוע. גשו לסופר וקנו שמן זית, צלי בקר צלעות, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 50 דקות. עם כפית ציון 81%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו חזרת ושום פריים ריב, פריים ריב עם רוטב חזרת, ו פריים ריב עם קרם חזרת (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הניחו את הבקר בתבנית צלייה גדולה כשצד העצם כלפי מטה. (הצלעות משמשות כמתלה צלייה טבעי.) בקערה קטנה מועכים יחד את השום, חזרת, מלח, פלפל ושמן זית ליצירת עיסה. לעסות את העיסה בנדיבות על כל הצלייה. מפזרים את הירקות והשום החצוי סביב הבשר ומזלפים עליהם 2 ספירת שמן.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
ירקירק
שמן זיתשמן זית
שוםשום
פלפלפלפל
בקרבקר
עצםעצם
בשרבשר
צלעותצלעות
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
קערהקערה
4
מכניסים את התבנית לתנור וצולים את הבקר כ -1 1/2 עד 2 שעות לבינוני-נדיר (או כ -20 דקות לקילו). בדוק את הטמפרטורה הפנימית של הצלי בכמה מקומות בעזרת מדחום לקריאה מיידית; עליו לרשום 125 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
מחבתמחבת
5
מוציאים את הבקר ללוח גילוף ונותנים לו לנוח 20 דקות. הטמפרטורה הפנימית של הבשר תמשיך לעלות בכ -10 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
בשרבשר
6
מוציאים את הירקות ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
7
יוצקים את מיצי התבנית למפריד שומן או לקערה קטנה ומניחים בצד כדי לאפשר למיצי השומן והבקר להיפרד.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
8
יוצקים וזורקים את השומן. תשתמשו במיצי הבקר הטעימים לפטריות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
בקרבקר
9
מניחים מחבת נקייה על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים את החמאה וטפטוף שמן בן 2 ספירות. כאשר החמאה מתחילה קצף. מוסיפים את הפטריות והטימין; ומתבלים במלח ופלפל. מערבבים הכל יחד כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטריותפטריות
חמאהחמאה
טימיןטימין
שמן בישולשמן בישול
11
מוסיפים את היין האדום, תוך ערבוב כדי לגרד חתיכות תקועות; ואז מבשלים ומערבבים להתאדות האלכוהול. כשהיין כמעט נעלם, מוסיפים את מיצי הבקר השמורים.
מרכיבים שתצטרך
ייןיין
אלכוהולאלכוהול
בקרבקר
12
הניחו לנוזל להתבשל ואז הורידו אותו מהאש. מערבבים פנימה את השמנת והעירית, ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עיריתעירית
קרםקרם

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר שמור (טפטוף מ צלי) או מרק משומר דל נתרןמרק בשר שמור (טפטוף מ צלי) או מרק משומר דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקברנה סוביניוןקברנה סוביניון2גזר, קלופים וקצוציםגזר, קלופים וקצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עירית טרייה טחוןעירית טרייה טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזרת מגוררת או מוכנהחזרת מגוררת או מוכנה5שיני שום, מרוסקות, בתוספת 2 ראשי שום, חצוישיני שום, מרוסקות, בתוספת 2 ראשי שום, חצוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2גזר לבןגזר לבן3kgs(3-rib) בשר בקר מובחר צלוי, על(3-rib) בשר בקר מובחר צלוי, על1בצל אדום, חצויבצל אדום, חצוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור טחון טרימלח ים ופלפל שחור טחון טרי1השארמ 2 ענפי טימין טרייםמ 2 ענפי טימין טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שונות, כגון קרמיני, צדפה, שיטאקה, chanterelle, או לבן, גזוז ופרוספטריות שונות, כגון קרמיני, צדפה, שיטאקה, chanterelle, או לבן, גזוז ופרוס