קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות25
ציון בריאות0
מגזין

חטיפי לימון לפסח

חטיפי לימון לפסח
פסח לימון ברים לוקח מסביב 1 שעה ו 10 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 25 מנות סועדים.. צופה בדמות שלך? ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו ומתכון ידידותי לפודמפה יש 154 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן למנה. זה עובד גם קינוח במחיר סביר מאוד. מתכון זה מכלמתכונים יש 6 אוהדים. צאו לחנות ואספו שקדים טחונים, חלבונים, עמילן תפוחי אדמה ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. עם כפית ציון 11%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: חטיפי תות פסח, חטיפי קסם טעימים לפסח, ו אואי דביק פקאן ברים לפסח.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). בקערה בינונית מערבבים יחד את השקדים, 3/4 כוס סוכר, 1 ביצה וחלבונים.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
שקדיםשקדים
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
מורחים באופן שווה בתחתית תבנית אפייה בגודל 9 על 11 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים 25 דקות בתנור שחומם מראש, או עד שהחלק העליון יבש.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
בקערה בינונית מקציפים יחד 6 ביצים, 3 כוסות סוכר, עמילן תפוחי אדמה ומיץ לימון עד לקבלת תערובת אחידה וחלקה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תפוחי אדמהעמילן תפוחי אדמה
מיץ לימוןמיץ לימון
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
יוצקים על הקרום, ומחזירים לתנור.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
אופים 30 דקות, או עד שמרכז הסורגים כבר לא נראה נוזלי. מצננים מעל רשת, וחותכים לסורגים כשהם עדיין חמים. ציפוי הלימון יהיה כעת בתחתית, אז הפוך את התבנית לצלחת להסרת סורגים, והגיש.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת עבור לימון בר. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "